Ratafia ca Roman
Ratafia artesana elaborada a partir de la recepta familiar des de fa més de 50 anys.
La nostra ratafia s’elabora a partir de la recepta familiar amb més de 50 anys de tradició. Les dones de Ca Roman (la Josepa, la Josefina, la Rosa i la Rosita) han estat elaborant aquest producte des dels anys seixanta per al consum familiar.
L’any 2008, la recepta familiar va arribar a les nostres mans (la segona generació, la Carme i la Glòria), que any rere any – i amb l’ajuda del pare- hem anat assimilant l’elaboració tenint en compte les unitats de mesura tradicionals ( un polsim, com tu vegis, més que menos….)
Després d’uns anys de pràctica i sempre amb la supervisió de les dones més experimentades, ens vam atrevir a l’aventura d’emprendre i comercialitzar la ratafia familiar que – fins al moment- només compartíem amb els amics i la família.
Empresa productora
Pastisseria Benaiges. C/ Pla Bassa, 21, Rasquera. Horari d’obertura: de 8 a 13.30h i de 15 a 19.30h
Agrobotiga Agricola Sant Jaume de Benissanet. C/ de Mora, s/n. Benissanet. Horari d’obertura: de dilluns a divendres de 9 a 13h i de 15 a 19h, dissabte de 9 a 13h.
7 de Ribera Hostal Agrobotiga. Plaça de la Verge, 6. Móra d’Ebre. Horari d’obertura: de dimarts a dissabte de 9.30 a 13.30h, dijous i divendres de 17.30 a 20h, i diumenge de 9.30 a 12.30h